Prosincový den otevřených dveří

11.12.2022

Julie Hanibalová

Prvního prosince se naše gymnázium otevřelo pro veřejnost, především pro žáky pátého a devátého ročníku základních škol. Prezentace školy je důležitou událostí, která se ovšem také jistým způsobem stává zpestřením studentského života. Ale jaký tento den otevřených dveří vlastně byl? Měla jsem možnost zeptat se na názor jak studentky, která na této akci pomáhala, tak i dívky uvažující o osmiletém studiu na našem gymnáziu, která se u nás byla podívat.

Rozhovor s naší studentkou

Co se ti na pomáhání na dni otevřených dveří líbilo? Co bys ocenila?

Líbilo se mi, že studentů, kteří byli na dni otevřených dveří, bylo opravdu hodně a každý se snažil těm, co se přišli podívat, poradit, bavit se s nimi o tom, jak to na naší škole funguje. Celkově výborně reprezentovali naši školu.

Jak na tebe obecně působili žáci, kteří se přišli podívat?

Přišlo mi, že byli velmi zvědaví, jak to u nás funguje, chtěli si vystavené předměty sami vyzkoušet a nebáli se na věci o škole zeptat sami bez rodičů. Byli moc šikovní.

Procházela jsi i zbytek předmětů, na kterých jsi nepomáhala? Pokud ano, tak jaké a jak se ti líbily?

Myslím, že jsem prošla skoro všechny předměty. Asi nejvíce se mi líbila chemie, ale i ostatní předměty byly velmi hezké a snažily se děti zapojit.

Rozhovor s návštěvnicí akce

Prošla jsi během dne otevřených dveří všechno, co bylo k vidění?

Ne. Nebyla jsem na druhých jazycích, které se nechci učit.

Jak na tebe působila atmosféra u nás ve škole?

Ve škole se mi moc líbilo, působila na mě příjemně a útulně. Měla jsem dobrý pocit z profesorů.

Co tě na dni otevřených dveří zaujalo nebo překvapilo?

Zaujalo mě, jak je Vaše škola velká a jak máte velké učebny.

Jaký prezentovaný předmět se ti nejvíce líbil a proč?

Nejvíce se mi líbila chemie. Líbily se mi pokusy pana profesora Holého.