
SEKUNDA B
V tomto ročníku máte možnost obdivovat práce na tato témata:
Perspektivní zkratky - Tématem bylo zobrazit lidské tělo v perspektivních zkratkách. Na tomto úkolu si měli studenti vyzkoušet použít perspektivu v kresbě či malbě lidské postavy a tváře v podhledu, nadhledu nebo přímém pohledu na končetinu a část těla v zákrytu.
Barevné spektrum - Záměrem bylo najít a nafotit v přírodě deset odstínů barev barevného spektra (duha) a deset tónů jedné barvy (např. série oranžových odstínů od světlé do tmavé). Jednotlivé snímky měly být seřazeny pod sebe nebo vedle sebe tak, aby tvořily souvislou spektrální linii. Ve druhé části úkolu bylo cílem vytvořit obraz a) v barvách spektra, nebo b) v odstínech jedné barvy, nebo c) v komplementárních /doplňkových/ barvách.
Světelná instalace - Zachycení světla uvnitř interiéru bytu během slunečného počasí, nebo vytvořeného zdrojem umělého světla (lampička, baterka, apod.) na lesklých předmětech a materiálech, co odráží světlo (sklo, kov, zrcadla, CD,... atd.). Studenti paprsky zachycovali lesklými předměty a za pomoci jejich odlesků tvořili různé obrazce. Změny zaznamenávali fotografií či videem.
This class is admirable especially for its topics such as:
Perspective abbreviations - The goal was to show the human body in perspective abbreviations. In this task, students had aimed to use perspective when painting or drawing a human figure and face in the soffit, aerial view or direct view of the limb or hidden body part.
Variety of colour spectrum - The main intention was to discover and photograph in nature ten shades of colours of colour spectrum (eg. rainbow) and then ten tones of the specific colour (eg, orange shades series from light to dark). The individual images were supposed to be arranged below or next to each other in order to form a continuous spectral line. In the second part of the task students had a choice whether they will create an image a) in the colours of the spectrum b) in shades of one colour c) in complementary colours.
Lighting installation - The aim was to capture light inside an apartment during some sunny day. Or they could create their own source of light (per lamp, flashlight, etc.) and direct it on shiny objects and materials that reflect light (such as glass, metal, mirrors, CDs, etc.) The students captured the lightning rays with the shiny objects furthermore formed various shapes due to the reflections. They photographed or recorded video which captured the changes.

Malba v komplementární barevnosti
Ciampella Sofia

Barevné spektrum
Hajoš Sofiya

Barevné spektrum
Kuncová Viola

Portrét v odstínech jedné barvy
Neliba Martin

Perspektivní zkratky
Stěpanova Kira

Malba v komplementární barevnosti
Strnadová Karolína

Malba v odstínech jedné barvy
Tatarová Marie

Kresba v odstínech jedné barvy
Syrůčková Anita

Světelná instalace
Trotter Julie Anne

Světelná instalace
Novotná Natálie

Světelná instalace
Suchanová Andrea

Perspektivní zkratky
Pashkovský Arseny

Světelná instalace
Dymáková Dita

Světelná instalace
Tranová Quynh Anh

Světelná instalace
Bernatová Markéta

Světelná instalace
Dočekalová Anna

Světelná instalace
Dušek Vojtěch

Perspektivní zkratky
Faměrová Barbora

Světelná instalace
Kašíková Lucie

Světelná instalace
Kopecký Matyáš

Barevné spektrum
Neřold Mikuláš

Perspektivní zkratky
Pszczólková Julie

Barevné spektrum
Ratnikov David

Světelná instalace
Řezníčková Tereza

Světelná instalace
Řihošková Gina

Světelná instalace
Šorfová Veronika

Světelná instalace
Trefil Viktor
