2.C
V tomto ročníku máte možnost obdivovat díla, vytvořená na tato témata:
Utopie/dystopie - Pololetní projekt, jehož cílem bylo osobitě vyjádřit poměrně komplikované téma utopie a antiutopie (dystopie). Studenti se mohli zaměřit buď na jedno z témat nebo propojit obě dohromady. Inspirovat se mohli literaturou, filmem, divadlem, výtvarným uměním apod. Důležité bylo použít takové výtvarné prostředky, které nejlépe vystihují individuálně zvolený námět.
Perspektiva - Výtvarná tvorba na téma perspektiva, spočívala ve vědomém použití některého z tradičních, ale i netradičních perspektivních řešení, jakými jsou například vzdušná perspektiva, perspektivní paradox, křivočará perspektiva nebo perspektivní zkratky.
Barevné spektrum - Cílem bylo vytvořit obraz a) v barvách spektra, nebo b) v odstínech jedné barvy, nebo c) v komplementárních /doplňkových/ barvách.
Světelná instalace - Zachycení světla uvnitř interiéru bytu během slunečného počasí, nebo vytvořeného zdrojem umělého světla (lampička, baterka, apod.) na lesklých předmětech a materiálech, co odráží světlo (sklo, kov, zrcadla, CD,... atd.). Studenti paprsky zachycovali lesklými předměty a za pomoci jejich odlesků tvořili různé obrazce. Změny zaznamenávali fotografií či videem.
In this class you have the opportunity to admire works created on the following topics:
Utopia/dystopia - A half-year project, the aim of which was to express the relatively complicated topic of utopia and anti-utopia (dystopia). Students could focus on either one of the topics or connect the two together. They could get inspiration from literature, film, theater, fine arts, etc. Important was to use such artistic tools that best describe the individually chosen theme.
Perspective - The artistic creation on the topic of perspective consisted in the conscious use of some of the traditional, but also non-traditional perspective solutions, such as aerial perspective, perspective paradox, curvilinear perspective or perspective abbreviations.
Colourful spectrum - The goal was to create image a) in the colours of the spectrum, or b) in shades of one color, or c) in complementary / filler / colors.
Light installation - Capturing light inside the interior of the apartment during sunny weather, or created by a source of artificial light (lamp, flashlight, etc.) on shiny objects and materials that reflect light (glass, metal, mirrors, CDs, etc.). The students captured the rays with shiny objects and, with the help of their reflections, formed various shapes. They recorded the changes with a photo or video.

Utopie, Dystopie
Kasíková Katharina

Perspektiva
Bendová Sofie

Perspektiva
Stříž Erik

Utopie, Dystopie
Šafaříková Natálie

Malba v komplementárních barvách
Sudková Veronika

Utopie, Dystopie
Sommerová Eliška

Utopie, Dystopie
Prouzová Anna
,,K mému obrazu jsem si vybrala dětský styl malby, který v tomto obrazu má reprezentovat dětský svět a fantazii, která je sama o sobě utopická. A k tomu jsem přimalovala fixem démony, kteří užírají ten dětský svět. Proč jsou ti démoni v tomto obrazu? Každý si může pod tím představit svůj důvod. Možná dítě vyrůstá a začínají ho tížit povinnosti dospělého člověka. Možná si prochází nějakým traumatem( rodiče se můžou rozvádět, šikana, dítě může být zneužívané...), opravdu cokoliv. Démoni reprezentují dystopii."

Utopie, Dystopie
Peyerlová Vlasta

Světelná instalace
Nováková Dominika

Světelná instalace
Diasová Lucie

Světelná instalace
Hoštičková Kateřina
