SEKUNDA B

V tomto ročníku máte možnost obdivovat práce na tato témata:

Perspektivní zkratky - Tématem bylo zobrazit lidské tělo v perspektivních zkratkách. Na tomto úkolu si měli studenti vyzkoušet použít perspektivu v kresbě či malbě lidské postavy a tváře v podhledu, nadhledu nebo přímém pohledu na končetinu a část těla v zákrytu.

Barevné spektrum - Záměrem bylo najít a nafotit v přírodě deset odstínů barev barevného spektra (duha) a deset tónů jedné barvy (např. série oranžových odstínů od světlé do tmavé). Jednotlivé snímky měly být seřazeny pod sebe nebo vedle sebe tak, aby tvořily souvislou spektrální linii. Ve druhé části úkolu bylo cílem vytvořit obraz a) v barvách spektra, nebo b) v odstínech jedné barvy, nebo c) v komplementárních /doplňkových/ barvách.

Světelná instalace - Zachycení světla uvnitř interiéru bytu během slunečného počasí, nebo vytvořeného zdrojem umělého světla (lampička, baterka, apod.) na lesklých předmětech a materiálech, co odráží světlo (sklo, kov, zrcadla, CD,... atd.). Studenti paprsky zachycovali lesklými předměty a za pomoci jejich odlesků tvořili různé obrazce. Změny zaznamenávali fotografií či videem.



This class is admirable especially for its topics such as:

Perspective abbreviations - The goal was to show the human body in perspective abbreviations. In this task, students had aimed to use perspective when painting or drawing a human figure and face in the soffit, aerial view or direct view of the limb or hidden body part.

Variety of colour spectrum - The main intention was to discover and photograph in nature ten shades of colours of colour spectrum (eg. rainbow) and then ten tones of the specific colour (eg, orange shades series from light to dark). The individual images were supposed to be arranged below or next to each other in order to form a continuous spectral line. In the second part of the task students had a choice whether they will create an image a) in the colours of the spectrum b) in shades of one colour c) in complementary colours.

Lighting installation - The aim was to capture light inside an apartment during some sunny day. Or they could create their own source of light (per lamp, flashlight, etc.) and direct it on shiny objects and materials that reflect light (such as glass, metal, mirrors, CDs, etc.) The students captured the lightning rays with the shiny objects furthermore formed various shapes due to the reflections. They photographed or recorded video which captured the changes.


Malba v komplementární barevnosti

Ciampella Sofia 


Barevné spektrum

Hajoš Sofiya   


Barevné spektrum

Kuncová Viola


Portrét v odstínech jedné barvy

Neliba Martin   


Perspektivní zkratky

Stěpanova Kira 


Malba v komplementární barevnosti

Strnadová Karolína 


 Malba v odstínech jedné barvy

Tatarová Marie  


 Kresba v odstínech jedné barvy

Syrůčková Anita 


Světelná instalace

Trotter Julie Anne 


Světelná instalace

Novotná Natálie   


Světelná instalace

Suchanová Andrea 


 Perspektivní zkratky

Pashkovský Arseny 


 Světelná instalace

Dymáková Dita  


 Světelná instalace

Tranová Quynh Anh 


 Světelná instalace

Bernatová Markéta  


Světelná instalace

Dočekalová Anna 


Světelná instalace

Dušek Vojtěch   


 Perspektivní zkratky

Faměrová Barbora 


Světelná instalace

Kašíková Lucie   


Světelná instalace

Kopecký Matyáš


Barevné spektrum

Neřold Mikuláš   


 Perspektivní zkratky

Pszczólková Julie 


Barevné spektrum

Ratnikov David   


Světelná instalace

Řezníčková Tereza 


Světelná instalace

Řihošková Gina   


Světelná instalace

Šorfová Veronika 


 Světelná instalace

Trefil Viktor  


Perspektivní zkratky, Portrét

Záhorský Jakub